Elektronik Sigaraya Nasıl Başladım? #sosyalturist

Bu yazımda size elektronik sigaraya başlama hikayemi ve başladığım ekipmanları anlatacağım.

Bu seri sona erdiğinde gelmiş olacağımız nokta sizlerin ELEKTRONİK SİGARAYA başlamasına yeterli olacak. Öncelikle belirtmek istediğim önemli husus şudur ki: Markası verilecek olan ürünleri herhangi bir siteden temin edebilirisiniz. Dolandırılmamak adına dikkatli olmanızı ve site seçerken güvenilirliğini araştırmanızı en güncel ve aktif ELEKTRONİK SİGARA sitelerini seçmenizi öneririm.

2016 Yılı ocak ayında pek sevgili büyüğümüz, babamız bana ve kıymetli kızına geleceğe dair bir iyilik yapmak adına küçük bir elektronik sigara takımı hazırladı. Bu takım içerisinde bulunan ürünler kısaca: EGO markasının 2016 model ürünü olan bir dişi 510 connektör girişi bulunan, 2200 mAh pil gücü olan EGO TWO. Atomizer olarak KangerTech markasının en iyi ürünlerinden biri olan EVOD BCC ve yaklaşık 20 adet bu atomizere uyumlu coil, coillerin yapımında kullanılmak üzere sarılmaya hazır 36 ga değerinde KANTHAL tel ve bir miktar da JAPON PAMUĞU olarak bilinen organik pamuk. Tüm bu bileşenlere olan uzaklığımdan dolayı başlarda hiç ilgimi çekmeyen ELEKTRONİK SİGARA’yı elime ilk aldığımda Kıymetlim, herşeyini hazırlamış ve hevesle bana anlatıyordu. Bu JAPON PAMUĞU bu COİL bu ATOMİZER bu PİL bu TEL diye başlayan yüzlerce cümle sonrasında babamızın kendi tarifi olan CEMBABA isimli likiti atomizere koyup denemem üçün bana verdi. İlk bir kaç nefes buharın ardından sadece şu cümleyi kurdum ‘BEN SİGARAYI BIRAKTIM’ ve o günden sonra ki 4 ay boyunca bir tane bile sigara içmedim. Bu kararımda elektronik sigaranın düşük maliyetli olması, sıkıcı araştırma kısımlarının bizi düşünen insanlar tarafından atlatılıp en uygun ürünün ulaştırılması ve en önemlisi bizim için bu zahmetlere katlanmış birisinin, bizden beklentisinin sigarayı bırakmamız yönünde olması çok etkili oldu.

SİGARAYI ÖZLÜYORUM!

 Hayır özlemiyorum. Emin olun sizde hiç özlemeyeceksiniz; hatta otobüse sigarasını atıp binen insanları gördükçe kim bilir o güne kadar kaç yüz insanın temiz hava hakkına tecavüz ettiğinizi düşünüp üzüleceksiniz. Ben neler yaşadım kısaca bahsedeyim.İlk 4 ay boyunca sigara içilen ortamlarda ciddi sorunlar yaşadım, sigara içilen yerlerde oturmaktan kaçındım. Sebebi ise sigarayı özlemem yada canımın çekmesi değil kesinlikle tiksinmiş olmam. O kadar ki, kıymetlim sigarayı bırakmadığı ve ELEKTRONİK SİGARA ile birlikte içmeye devam ettiği için onunla aynı ortamda dahi oturamıyordum.

4 AY SONRA NE DEĞİŞTİ? ELEKTRONİK SİGARAYI NEDEN BIRAKTIM?

Bahsi geçen 2016 Ocak ayında işten ayrılmış okuluna giden düşük gelirli standart bir öğrenciye dönüşmüştüm ve artık sigaraya para yetiştiremiyordum. Anladım ki sigara ülkemizde lüks tüketim malı haline gelmiş. Bu duruma ELEKTRONİK SİGARAYA canı gönülden sarılmamda ki ikincil sebep diyebiliriz. Nisan ayında bir teklif üzerine ülkemizin güzide kıyılarından birinde bir otel açan arkadaşımın yanında bir turizmci olarak işe başladım. Sık sık oraya gidip uzaktan halledemediğim işleri orada halledip fiziki konularda destek veriyordum. Hem alkol hem sigara tüketen herkes ne demek isteyeceğimi rahatlıkla anlayacaklardır. Bu gibi bölgelerden sık sık kurulan alkol masalarında sigara tüketimi had safhada olur. ELEKTRONİK SİGARA’nın alkolle iyi gittiğini söyleyip kimseyi kandırmayacağım. Bu iki bir arada pekde lezzetli değiller. Dolayısıyla bir süre sonra hadi bi tane yakıyım ‘ooo marlboro alırım bi dal’ gibi yersiz ve sağlığıma hakaret niteliğinde hareketler neticesinde; okullar kapanıp da tam olarak bu bölgede faaliyet göstermeye başlayınca. İş stresi yoğun tempo ve gelir düzeyinde artış derken ben ELEKTRONİK SİGARAYI bir kenara atmış bulundum. Ne kadar pişman olduğumu anlatsam buraya sığmaz.

ELEKTRONİK SİGARAYA GERİ DÖNÜŞ?

Bir süre sonra bu bölgede ki işim bitti okullar açılmaya yakın Kayseri’ye geri döndüm ve yazın kazandığım para yavaş yavaş suyunu çekmeye başladı. Buna ek olarak horlamam artmış, çok afedersiniz sabahları ‘bok’ yemiş tadında uyanmalarım geri dönmüştü. İvedilikle kaybettiğim elektronik sigaramın yerine babamız bir yenisini gönderdi. Hakkını asla ödeyemem. Tekrar elektronik sigaraya başladım ama yazın o kadar yoğun sigara içmişim ki birde artık göt kalkması mı dersiniz azgınlık mı dersiniz parayı bulunca marlboro içiyordum ki tadından yenmez bir sigara. 🙂 Bir müddet sonra sigara içim olarak tabir ettiğimiz düşük buhar performanslı ama yüksek nikotinli bu meret beni kesmemeye başladı. Aklımda yeni bir cihaz alıp bu işi daha profesyonel halde yapmak var ama yine nakit sıkıntısı çekiyorum. Önce dedimki kendi mekanik modumu yapayım. Ali ekspress’ten malzemeleri sipariş ettim youtube dan make yourself sayfalarında elektronik sigara yapımlarını izlemeye başladım. 2 ay sonra malzemeler birer birer gelmeye başladı. Ama bu arada da haberler, gazeteler hep bir elden elektronik sigara içinde patladı haberleri yapıyorlar. Dolayısıyla bende bir korku başladı ve elime geçen ilk parayla bir anlık bir kararla, uzun süredir araştırmakta olduğum SMOK ALİEN kiti Kayseri’de bir tedarikçide buldum ve aldım. 400 TL gibi bir rakama aldığım SMOK ALİEN cihazı tanıttığım linki aşağıda bulabilirsiniz.

CİĞER ÇEKİM ELEKTRONİK SİGARAYA GEÇİŞ! İLK GERÇEK YOĞUN BUHAR PERFORMANCE HİSSİ..

Yukarıda da bahsettiğim gibi SMOK ALİEN cihazı bir hışımla aldım ve eve geldim. Promosyon olarak aldığım likiti SMOK ALİEN KİT’in içinden çıkan SMOK TFV8 BABY’ atomizerin içine koydum ve uzun zamandır takip ettiğim youtuberların tarif ettiği ayarlarda ilk buharı içime çektim. İşte o an: Neden bu kadar geç kalmışım dedim. Kendi kendime. Akşama kadar elimden bırakmadım oda komple buhar doldu. Dünyanın en keyifli şeyi avuçlarımdaydı derken; likitim bitmeye başladı. Bir 30ml likit 30 TL bu büyük bi para ben bu parayla sigara içerim aga.. Ama neyse ki artık kendi araştırmamı yapmış ve her türlü zorluğa hazırlıklıydım. Cebimde kalan son parayla babamızın da tavsiyelerine uyarak internetten nbase, vg, pg ve kanthal tel siparişimi verdim. Bir kaç gün elimdekilerle idare ettikten sonra kargolar elime ulaştı. İnsanın kendi yaptığını tüketmesi kadar zevkli birşey yok arkadaş şu hayatta…

 

Yorum bırakın

WordPress.com Tarafından Desteklenen Web Sitesi.

Yukarı ↑